bro bax

حميد:

نقش در بروبكس : خواننده , ويديوگرافي , سازنده موزيك
بيوگرافي:حميد در سال 1984(1362)متولد شد و در شمال شرق تهران (شهرك اميد)و دوران كودكي خود را در انجا سپري كرد.وقتي كه او دوران دبيرستان را سپري ميكرد برادرش او را در زمينه ي ويديو گرافي و كار هاي موزيكي تشويق ميكرد و كار خود را با خشايار و كيوان دو تن از بستگانش كه هم اكنون هم گروه هستند آغاز كرد و هنگام ورود به دانشگاه حميد و كيوان و خشايار گروه خود را بروبكس ناميدند و شروع به ساختن موزيك و ويديوهايي با اسم بروبكس اغاز كردند. او در دانشگاه آزاد ساوه فارق التحصيل شد.در درجه ي ليسانس رشته ي مهندسي فلزگري.

 

كيوان:
نقش در بروبكس:موزيك , آرايش(تنظيم) , سازنده موزيك , ويديو ساز
بيوگرافي: كيوان در سال 1985(1363)متولد شد و در شمال تهران (فرمانيه)و دوران كودكي خود را در انجا سپري كرد. در دوران دبيرستان كار موزيك را با خشايار و كيوان شروع كرد و از دانشگاه تهران ليسانس كامپيوتر اخذ كرد. او در سال 2003 به تك نوازي با نام k1 را شروع كرد. در سال 2008  اهنگي با نام  turn around كه اين برنامه با اوازه هايي از سارا نائيني (خواننده رپ)اجرا شد.

 

خشايار:نقش در  بروبكس:موزيك , نويسنده ي موزيك , برنامه نويسي , اهنگساز , ويديو گرافر
بيوگرافي:خشايار در سال 1984(1362)متولد شد و در شمال غربي تهران (شهرك غرب ) بزرگ شد. هنگامي كه او دبيرستان خود را اغاز كرد همراه كيوان و حميد اغاز به فعاليتهاي موسيقي كرد...........در سال 2008 در دانشگاه ازاد تهران موفق به اخذ مدرک لیسانس در رشته مهندسی عمران شد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: بیوگرافی خوانندگان ایرانی ، ،
برچسب‌ها: بیوگرافی bro bax , بیوگرافی , امیر عباس ,

تاريخ : جمعه 4 مهر 1392 | 23:57 | نویسنده : امیرعباس |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.